RETURUL
PRODUSELOR
Puteți solicita returul de produse in următoarele
cazuri:
Produs
livrat gresit. Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau
rambursarea integrală a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este
disponibil).
Produs nefuncțional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la livrare (cand l-ati preluat de catre curier). În acest caz, in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta defecte de fabricație, acesta beneficiază de garanție și va fi inlocuit cu un produs funcțional, în urma unei solicitări scrise. Termenul de remediere poate varia de la caz la caz și va fi comunicat.
Produs
deteriorat in colet. Pentru produsele primite în colete care prezinta deteriorari
vizibile sau zgomote suspecte (ex. sticla spartă), la primirea prin curier, va
recomandăm sa refuzati recepția lor. Pentru dovezi, coletul poate fi
fotografiat si se intocmeste un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei
de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.
Costurile
de retur pentru situatiile prezentate mai sus cad in sarcina magazinului
nostru, insă raspunderea pentru deteriorarea coletelor si a conținutului trimis la retur , vă aparține in totalitate. Nu primim retur colete rupte, ambalate necorespunzator,
cu conținut deteriorat (obiecte sparte, ciobite, etc.), de aceea, vă rugăm sa le
ambalați foarte bine și să le trimiteți cu asigurare și deschiderea coletului
la livrare.
Returul produselor se face numai după ce ne-ați transmis în scris solicitarea dumneavoastră de retur și noi am confirmat că acceptăm returul.
DREPT
DE RETRAGERE
Produsele cu utilizare profesională achiziționate la
distanță de cumpărători persoane juridice sau persoane fizice autorizate , în
scopul utilizării profesionale nu beneficiază de dreptul de retragere și nu pot
fi returnate decât din motivele prezentate mai sus.